/> Je zal het maar hebben!: PMT of gewoon losgaan?

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

vrijdag 25 januari 2013

PMT of gewoon losgaan?

Opgefokt, vet gefrustreerd, boos, agressief, schoppen tegen alles wat voor m'n voeten komt .... is niet de ideale situatie in een groep. Dus mocht ik met de PMT-therapeut in de sporthal losgaan. Boksbal, alle soorten en maten ballen (ook zo'n grote die ik in DD lek heb getrapt), stokken, kussen etc. En maar rammen, schreeuwen, eerst staand, daarna maar liggend ...... o wat kwam er een hoop shit uit. En wat zo lekker was, de PMT-therapeut is gewoon een sporttherapeut, dus nix nog twee keer gooien en dan voelen hoe het voelt. Maar gewoon lekker doorgaan, totdat ik er bij neerviel. Was even een toestand om weer in de rolstoel te komen maar het is gelukt. Wel last gehad van flinke naweeen maar toch was het lekker!

1 opmerking:

  1. o, wat erg voor je ;al die emoties en hoe daar mee om te gaan ! Toch fijn dat je je wat kunt afreageren , hoop dat t je wat helpt ( is ook wel wat herkenbaar : gevangen in je k..lijf :( !!!!! Heel veel liefs en sterkte , Ellen

    BeantwoordenVerwijderen