/> Je zal het maar hebben!: Marjoke op snelheid ...

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 26 juli 2012

Marjoke op snelheid ...

In mijn eerdere blog had ik verteld dat we tijdens onze vakantie sportief heb gezeild. Hierbij dan een filmpje hoe dat er ongeveer uit ziet. Is kicken om met een flinke snelheid door het water te gaan, je krijgt af en toe het gevoel om er overheen te surfen. Wel vergt het veel concentratie en dat maakt het voor mij wel eens lastig, maar dit tochtje hebben we er toch van kunnen genieten. En ook heb ik mijn grenzen weer verlegd, want we hadden de gennaker (dat grote blauwe zeil) nauwelijks nog met zoveel wind opgezet. En zeker niet met mij aan het roer. Maar nu zijn de rollen omgekeerd en zit ik vaker aan het roer, omdat dat minder belastend is voor mij. En zelf aan het roer zitten, is nog sensationeler en blijkt me goed te liggen, ook omdat je dan het gevoel hebt van meer controle (tsja .... zie ik hier een overeenkomst met mijn herstelproces?).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten