/> Je zal het maar hebben!: Schilderkunst

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 21 maart 2012

Schilderkunst

Afgelopen maandag ben ik weer bij de 'schilderjuf' geweest. Deze sessie heeft weer 3 kunstwerken opgeleverd. Zelf vind ik ze aardig goed gelukt. De 1e twee zijn mijn eigen stijl. Lekker snel, grof en geen details. Ze waren ook vrij snel klaar, dus was er nog tijd voor een derde kunstwerk. De juf probeerde me hiermee te sturen om iets anders te doen dan altijd en een thema in mijn achtergrond te  brengen. Ik begon behoorlijk jeuk hiervan te krijgen en gelukkig had ze dat door en liet me toch een beetje mijn gang gaan. Uiteindelijk is het resultaat wel anders. En ja hoe kan het ook anders; het thema is zee en visjes.

3 opmerkingen: