/> Je zal het maar hebben!: M&MArt

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 26 februari 2012

M&MArt

Afgelopen maandag ben ik samen met mijn fysiotherapeut naar 'schilderles' geweest. Gewoon bij iemand op zolder die creatief bezig gaat met kleine groepjes mensen. Voor mij had ze een opdracht voorbereid. Ik voelde even wat weerstand want ik hou er in het algemeen niet van dat wordt voorgekauwd wat je moet doen. Laat mij maar lekker wat aanklooien. Ik mocht met ecoline aan de slag op nat papier. Hierdoor krijg je allemaal uitgelopen kleuren. De eerste keer had ik teveel kleuren gebruikt en was mijn papier helemaal gevuld. Het tweede vel moest ik wat minder kleuren gebruiken en ook witte stukken achterlaten. Nou, helaas niet gelukt. Kon me eruit lullen door te zeggen dat dit gewoon mijn stijl is, verven op mijn eigenwijze. Daarna heb ik uit het vel wat schilderijtje geknipt en ik moet zeggen dat het resultaat heel aardig is geworden. Ik moet nu bedenken of ik dit wil blijven doen, als tijdverdrijf was het best leuk. Maar of ik het ook leuk blijf vinden, is nog even de vraag. Misschien maar gewoon proberen
Nou hier dan het resultaat, bieden staat vrij!

Thuis ben ik ook creatief bezig geweest. Soms om mijn frustratie kwijt te kunnen, ga ik flink tekenen. Maar deze fotos zijn niet zo vrolijk en hou ik lekker voor mezelf. Maar soms komt er ook iets vrolijkers uit, ja bijna altijd visjes.

1 opmerking:

  1. Ik heb zo'n idee dat ik weet wie het oranje visje is op de onderste tekening ;)
    Knuf van Knorretje

    BeantwoordenVerwijderen