/> Je zal het maar hebben!: Weekendje Den Dolder

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 7 augustus 2011

Weekendje Den Dolder

Het is nu zondagavond en ik ben het hele weekend in Den Dolder gebleven. Geen goed teken. Vorige week was dan ook weer eens een rotweek. Ik wist dat er woede in me zat ..... maar zoveel. Ook wist ik dat mijn lichaam daar heftig op reageert ....... maar dat het zo sterk kan zijn. Kortom geen fijne situatie om naar huis te gaan, dus ben ik hier een weekendje blijven logeren. Gelukkig was ik niet alleen.
Ook hier was ik knap onrustig en kon niet stilzitten. Heb van alles gedaan om maar bezig te blijven. Heb veldboeketjes geplukt, in een straal van 500 meter rondom het gebouw is nu geen bloem meer te bekennen :) Op zich gezond gedrag, maar betwijfel of ik niet wat ben doorgeslagen. Verder gefietst, boodschapje gedaan, mezelf verwent met nieuwe viltstiften en schetsboek, ook al 1 x gebruikt om in te tekenen (visjes natuurlijk). Ook kwam mijn horeca ervaring goed van pas bij het bakken van uitsmijters en het maken van fruitsalades. Ook ben ik druk aan het oefenen voor 'Den Dolder Got Talent' met mijn jongleerballen. Naast dat het gewoon leuk is om te ballen, is het ook een goede aandachtstraining maar vooral ook tijdverdrijf. Als ik het met de ballen goed onder de knie heb dan ga ik het met borden proberen. Misschien is jongleren ook wel een goede oefening om los te laten ;) want er valt wel 's een balletje op de grond.

Nu ik even wat meer tot rust kom, voel ik weer hoe ik me eigenlijk voel. En de stilte valt zo hard .... dat het wel waar moet zijn (van Dik Hout).

2 opmerkingen:

  1. Wat zal het er fleurig uitzien bij jullie met al die bloemen. Zo'n weekendje overblijven heeft ook voordelen (voor de anderen dan wel) ;-). Jongleren is DE oefening om los te laten heb ik ooit geleerd dus blijf oefenen!
    Kan je Martin volgen in Engeland? Doet ie het goed? Ik hoop dat het zonnetje vandaag je helpt om een beetje rust te vinden.
    X Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Andrea, ik blijf de boel hier opfleuren. Het jongleren wil nog niet zo, ik laat de ballen steeds los. Martin is inmiddels weer veilig geland.

    BeantwoordenVerwijderen