/> Je zal het maar hebben!: Terug van verlof

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 12 juni 2011

Terug van verlof

Gistermorgen ben ik met frisse tegenzin netjes teruggekeerd in Woerden. Toen ik mijn spullen uitpakte, zat er een verrassing tussen die J. erin had gestopt: een dwarsligger. Ik neem aan dat je die gewoon hebt uitgezocht omdat het makkelijk leest en niet omdat ik een beetje dwars ben :)
Ik ben de dagen hier aan het aftellen en hoop dinsdag echt groen licht te krijgen om te vertrekken. Maar de weegschaal moet wel meewerken, want vanmorgen gaf ie slechts 55 kg aan. Maar wat bleek: de weegschaal is toch niet zo betrouwbaar, want hij bleek niet op nul te staan. Alleen is het niet duidelijk of de afwijking gunstig of ongunstig voor mij uitpakt. Ik ga ervan uit dat ik niet ben afgevallen, maar toch is het even spannend wat ie morgenochtend weer aangeeft. Maar ik zal wel opletten of niet weer iemand de boel probeert te frauderen ;)
Vandaag heeft mijn moeder voor wat afleiding gezorgd. Morgen nog een dagje zien door te komen, gelukkig mag ik uitslapen zodat de dag wat korter duurt. Uitslapen is trouwens wel iets wat ik tijdens de behandeling tot nu toe heb geleerd, Mart is daar vast gelukkig mee. Ook scheelt het dat mijn nachtrust nog weleens wordt verstoord door wat onrustige en boze medeclienten, die 's nachts de gang en deuren gebruiken om zich af te reageren. Zo nog een lekker calorierijk sapje, nog even 'sociaal' doen en dan maar weer naar mijn kamertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten