/> Je zal het maar hebben!: Soms kan het snel gaan!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 26 mei 2011

Soms kan het snel gaan!

Dinsdag was ik nog aan het balen dat er geen besluiten werden gemaakt. Woensdag om 11 uur  kreeg ik te horen dat ik om 14 uur die middag zou worden opgenomen in RPC Woerden. Daar zit ik nu dus op de gesloten psychiatrische afdeling. Ik lig op een speciale Psychmed-unit kamer, met een lekker ziekenhuisbed en eigen douche en toilet. Vandaag is de sonde er in gegaan  en een ECG gemaakt. Viel alles mee en ik kreeg nu 24 uur per dag voeding. Daarnaast probeer ik nog zoveel mogelijk te eten, vooral ook tomaten en bananen (want mijn Kalium gehalte is te laag). Ik wil zo snel mogelijk aansterken, zodat ik hier snel weer weg kan. Want ik kan me totaal niet identificeren met de rest van de mensen hier. Is echt triest wat hier zoal rondloopt. Het is nog erg zoeken want ze hebben hier vooral verstand van psychiatrische ziekten en kunnen speciale medische handelingen verrichten. Maar rust en grenzen bewaken, hebben ze hier niet echt van gehoord. Dus dat is nog een beetje zoeken, want ze willen dat ik hier zoveel mogelijk met de groep mee doe.
Ik blog nu in de huiskamer, want wifi hebben ze hier niet. Ben gesloopt van vandaag, dus ga nu lekker naar mijn kamertje.

2 opmerkingen:

  1. Hey lieverd, gelukkig dat het snel is gegaan, heb je geen tijd om van te voren te piekeren.
    Een lekker bed, douche en toilet op de kamer, 24 uur voeding en een gezond en lekker medicijn als tussendoortje. Daarbij een goede verzorging en bewaking van je gezondheid, alleen je grenzen, tja, die moet je dus zelf in de gaten houden.
    Maar dat lukt jou, want je hebt al bewezen dat je dat kunt..
    We wensen je nu letterlijk heel veel sterkte, zodat je daar niet te lang hoeft te blijven en we komen naar je toe!
    Hele dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woerden, Zo kom je nog eens ergens in Nederland. Kan me voorstellen dat je je gezellige kamer in Den Dolder mist. Hopelijk zijn er al wat klio's bij! Zet 'm op. We duimen voor je dat je snel weer terug kan.
    Kunnen we je nog wat gezelligs sturen?

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen