/> Je zal het maar hebben!: 1 april 2011

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

vrijdag 1 april 2011

1 april 2011

Het zou een goeie 1 april grap zijn, maar helaas is dat het niet. Het is de realiteit! Met ingang van vandaag ben ik officieel ontslagen. Dit voelt onwerkelijk en doet heel veel pijn. Alles wat me doet herinneren aan mijn werk veroorzaakt tranen. Wie had dat ooit gedacht dat mij dat zou overkomen? Alle verstandige woorden van: 'het is maar werk', 'je gezondheid is veel belangrijker', 'eerst maar beter worden en dan kom je wel weer aan het werk', ' je hebt nu ook niet meer de druk van het werk', zijn vast allemaal waar. Maar mijn gevoel is op dit moment heel anders. En dat mag er ook zijn!

1 opmerking:

  1. Hallo Marjoke,
    Ze zeggen wel gezondheid is belangrijker dan werken ,maar werken is wel een deel van je leven.
    Ik weet hoe je je voelt ook mij is dat over komen ik word per 1 juni 2011 ontslagen bij defensie en weetje het gaat niet in je koude kleren zitten ik heb er wel 26 jaar gewerkt, en dat is dan toch wel even slikken, maarja ik heb er ook wel vrede mee, nu kan ik verder met mijn leven.
    de komende tijd JIJ heel veel sterkte.
    Groeten John.

    BeantwoordenVerwijderen