/> Je zal het maar hebben!: Op naar Den Dolder!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

dinsdag 8 maart 2011

Op naar Den Dolder!

krabbelpret.nl]

Straks om 14 uur is het zover. Dan worden we in Den Dolder verwacht voor een intakegesprek. Ben blij dat het zover is, want thuis zitten is me niet zo goed bevallen. Om 15 uur heb ik ook meteen al een afspraak met de psycholoog. Mart brengt me erheen, want het is toch allemaal best spannend. Waar komen we terecht en wat gaat er allemaal gebeuren? In het vervolg ga ik gewoon weer met de taxi heen en weer.
Ik ben bang om meteen op mijn 1e dag in een krampaanval te belanden, maar probeer die angst los te laten, want dan gebeurt het juist. En als het gebeurt, wat dan nog. Ze zullen daar toch wel wat gewend zijn en weten ze ook meteen wat voor vlees ze in de kuip hebben.

3 opmerkingen:

  1. Hey feestneus!
    Toi toi toi!
    Doe je wel mijn groetjes aan S. en C? ? :-)

    Ach meid, heb zo met je te doen! Ik weet dat je geen compassie wilt, maar meeleven mag toch hé! En ja, als ik je blog lees, lijken we wel een siamese tweeling. ;-) Aan één kant zeggen van: "en wat dan nog als ik kramp krijg?", aan de andere kant "met hart en ziel hopen dat ze niet toeslaan".

    Volhouden Marjoke, je bent mijn grote voorbeeld!

    Veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte meisje. We leven met je mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ronald, bedankt! Als je straks in Utrecht woont, kan je wel 's langskomen. Mag natuurlijk soieso wel een keertje. Maar nog genoeg tijd daarvoor.

    En Siameesje, jij bent ook mijn voorbeeld! De groeten aan C heb ik gedaan, daar krijg je ook de groeten van terug. Maar die S heb ik nog niet kunnen ontdekken. Maar de meeste clienten hier zijn een beetje afstandelijk tegen nieuwelingen en kijken eerst eens de kat uit de boom. Dus misschien dat ik S nog tegen ga komen, maar ook C wist niet wie jij bedoelde. Lekker cryptisch he zo?

    BeantwoordenVerwijderen