/> Je zal het maar hebben!: Kabouterpiemels .....

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

maandag 7 maart 2011

Kabouterpiemels .....

Een heel klein deel van mijn bloglezers zal meteen weten waar ik over ga schrijven. In de Hoogstraat sliepen we namelijk met 4 mensen op een kamer. En daar zat er wel eens eentje tussen die een klein beetje snurkte (of een lief klein snurkje zoals ze het zelf noemde). De bolletjes wax die ze in de Hoogstraat uitdeelden hielpen onvoldoende. Dus op een gegeven moment had ik groene oordopjes gekocht, die speciaal het snurkgeluid eruit filteren. Deze waren populair dus op een gegeven had iedereen de groene doppen in z'n oren. Qua vorm lijken ze wel een beetje op kleine piemeltjes, dus vandaar dat we het altijd over de kabouterpiemels hadden. Nou toen dat gerucht de ronde ging doen, wilden alle dames ze wel eens proberen ...... :)

Nu ik een paar nachten thuis heb geslapen, heb ik de piemeltjes weer opgezocht. Ik snurk namelijk vreselijk 's nachts, soms word ik er zelf zelfs wakker van. De eerste nacht heeft Mart me tig keer wakker gemaakt, of omdat ik echt herrie maakte of omdat ik helemaal stopte met ademen. Dit schijnt te komen doordat ik zoveel spierverslappers slik en daardoor ook je huig verslapt.
Inmiddels heeft Mart nu ook de kabouterpiemels in gebruik (alhoewel hij de oranje fijner vindt) en slapen we weer beter. Het welterusten wensen is wel wat lastiger: 'Wat zeg je?' En als de wekker gaat moet ik ook even een paar keer porren, want ook die hoort hij nauwelijks.

2 opmerkingen:

  1. Hihi,

    Mart is een kabouterpiemelingewijde...

    Haha, ik gebruik ze nog wel eens tegen overmatigirritante buurkinderen....

    xx Clau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat? Heb jij ze nog, je was ze toch steeds kwijt?

    BeantwoordenVerwijderen