/> Je zal het maar hebben!: Weinig inspiratie

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zondag 9 januari 2011

Weinig inspiratie

De afgelopen dagen heb ik weinig inspiratie om te bloggen. De dagen zijn allemaal ongeveer hetzelfde en ik maak weinigs spannends mee. Om ongeveer 7 uur sta ik op, ga douchen. Doe de vaat van de vorige avond en nog wat kleine huishoudelijke klusjes. Dan is het tijd voor de bank waar ik de krant lees en mijn buikspieren train, soms val ik dan al in slaap. Dan is er nog wat energie en ga dan helemaal naar de supermarkt. Dit is het uitje van de dag! Paar minuten lopen en soms met de fiets. Rond half 11 plof ik weer op de bank met een kopje thee, luister muziek, laptop wat etc. Rond 12 uur neem ik mijn anti-tril pil en val daarmee in slaap. Ik slaap dan toch zeker 2 uur en soms zelfs 3 uur. Dan is het tijd voor even wat actie, even naar buiten, iets creatiefs of voorbereiden van eten. Daarna ga ik maar weer bij Bonne op de bank liggen en kijk dan vaak een stukje film. Voordat Martin thuis komt, heb ik vaak nog een uur geslapen zodat ik 'topfit' ben als hij thuiskomt. Ik probeer nog altijd een warme maaltijd voor Mart te maken, maar deze komt steeds vaker uit de magnetron. Zelf leef ik voornamelijk op crackers en soepjes. Een keer per week komt de fysio aan huis om me af te beulen en verder krijg ik af en toe bezoek, die me flink verwennen met allemaal leuke kadootjes.

5 opmerkingen:

  1. Ja hoor, cadeautjes! 't Ziek zijn heeft ook zo zijn voordelen! ;-)
    Gisteren ook nog een leuk geschenkje gekregen hier. Een boekje met allemaal wijsheden. 't Eerste dat ik zag staan was: 'Ik woon in een heel klein huisje met een kijk op een hele grote wereld'. Van dat kleine huisje dat is waar, maar ik zou toch liever een beetje méér deelnemen aan die grote wereld! :-(
    P.S. Wacht tot je mijn verhaal hoort over de Mindfulness-cursus! Ik ga ook voor een six-pack! ;-)

    Maak er een goeie dag van! Nog 7 dagen! En dan is er koffie! Lekkere koffie van in de Eikenboom! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja elk nadeel heeft zijn zo zijn voordeel. Ik inmiddels drie scheurkalenders, de een nog wijzer dan de ander, dus daar kan het niet meer aan liggen. Ik mis op dit moment ook heel erg de grote wereld. In Zeist zal ik dat ook missen, alhoewel de wereld daar al weer een stuk groter is dan nu. Ik ga meteen kijken op je blog of er al een foto van je sixpack staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Skatske ;-)

    Zijt ge al aan het inpakken? :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Bimpie, Ben alles een beetje bij elkaar aan het rapen. Ik had al m'n prullen van na de observatie nog niet opgeruimd, dus dat is makkelijk. Het begint nu wel een beetje spannend te worden. Wil nog van alles doen voor mijn vertrek, maar moet keuzes maken :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou zeggen: hoe ge hebt uw observatiespullen nog niet uitgepakt? Maar ik mag daar niks over zeggen, want ik heb alles wel uitgepakt van tijdens de behandeling, maar daarom ligt het nog niet op z'n plaats hé. ;-) Wil alles weer netjes ordenen in mijn kasten, maar ja, daar moet tijd en energie voor zijn hé.
    Ach rustig aan, ik moet voorlopig toch nergens heen. ;-)
    He, shit, ik moet rusten tussen half 11 en half 12! Goed bezig! :-)

    Mocht ik je niet meer lezen voor dinsdag: toi toi toi, we zien ons volgende week. Veel groeten aan iedereen en in het bijzonder aan B.G. hé. ;-)

    Da-da!
    X

    BeantwoordenVerwijderen