/> Je zal het maar hebben!: Mijn stoere vent!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 29 januari 2011

Mijn stoere vent!

Martin was vandaag in Scheveningen om wat te klussen aan de Windveer. De diagonale verstaging boven in de mast moest worden gesteld. De meest stoere man wordt dan omhoog gehesen, uiteindelijk ook nog naar het topje van de mast. Hij heeft daar ongeveer 1 uur gehangen, op circa 15 meter hoogte. Stoer he?

3 opmerkingen:

  1. Ik ken niks van boten, zeilen en noem maar op. Maar ik vind hem wel stoer ... en leuk! (*tomaat*) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en dat met die kou!! Echt stoer!!
    Je hebt hem toch wel opgewarmd hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opwarmen was wel nodig. Want de mast moest ook helemaal gesopt, omdat anders het nieuwe grootzeil meteen vies zou zijn. Dus Mart kreeg een emmer met ijskoud condenswater met een dweil naar boven gehesen en kon lekker poetsen. Dat was zelfs voor deze bikkel wat frisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen