/> Je zal het maar hebben!: Openbaar dronkenschap

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 9 december 2010

Openbaar dronkenschap

Vanmiddag is in de omgeving van winkelcentrum Parijsch een dronken Teiger gesignaleerd. De Teiger zwalkte over straat en was moeilijk aanspreekbaar. Zodra men in zijn buurt probeerde te komen, zwaaide hij met een blauwe stok. De politie heeft geprobeerd de Teiger van een afstand te verdoven. Maar op dat moment stuiterde de Teiger weg richting de Johanna Naberstraat. De politie is de Teiger toen uit het oog verloren.

Heeft u de Teiger gezien, blijf uit zijn buurt, en waarschuw de plaatselijke politie.
Het signalement luidt: Teiger met oranjehaar en blauwe stok. Verdere details zijn niet bekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten