/> Je zal het maar hebben!: M&M Mediaproductions

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 18 december 2010

M&M Mediaproductions

Martin heeft een waterdichte digicam gekocht waarmee hij filmt tijdens zijn zeilwedstrijden. Zo kan ik ook nog een beetje meegenieten. De beelden zijn niet allemaal geschikt voor publicatie op de Windveer blog, dus er moet wel wat gemonteerd worden. Ik heb daar de tijd, creativiteit en vaardigheid voor. Dus hij laat dat graag aan mij over. Het resultaat is erg leuk geworden en ik ben er trots op =D>
Ben je benieuwd kijk op:
http://windveernaarcowes.blogspot.com/2010/12/spectaculair-filmpje.html

O ja, Martin is degene met de grijze pluizenbol-muts, die af en toe zo lief in de camera kijkt.

2 opmerkingen:

  1. Hey, MM Mediaproducyions is weer aktief. Mooie film. En ik denken dat de horizon altijd recht is boven zee. Je wordt er best misselijk van. Ik mail binnenkort weer eens uitgebreider.
    groet, Hella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hella,
    Altijd leuk als er weer iemand reageert op mijn blog, dus bedankt. MM Mediaproductions bestaat nog steeds, dus als je nog eens een opdracht hebt .... Als je al misselijk wordt van de film, wees dan maar blij dat je niet aan boord was. Er waren wat witte gezichtjes en de vissen zijn gevoerd :) Ik houd het voorlopig maar even bij het maken van de filmpjes. Fijne feestdagen en tot meels!

    BeantwoordenVerwijderen