/> Je zal het maar hebben!: Medisch Wonder

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 24 november 2010

Medisch Wonder

De laatste dagen volop in de media en gisteren op tv in Nieuwsuur. Een reportage over Monique van der Vorst die in 2009 is verkozen tot gehandicapte sporter (handbiken) van het jaar. Na een ongeluk en een flinke mentale dip, kwamen lichaamsignalen weer door. Nu kan ze weer lopen en is dus geen paralympisch atlete meer. De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Grappig is dat deze paralympisch topsportster ooit is begonnen op dezelfde handbike als ik heb. Dat beloofd wat!

Wil je de reportage zien, kijk op: http://nieuwsuur.nl/onderwerp/200206-monique-loopt-weer.html

1 opmerking:

  1. Hoi Marjoke, toen ik verhaal over Monique van der Vorst in de krant las moest ik meteen aan jou denken. Dat handbike van je beloofd in der daad iets. Het wordt tijd dat we het handbiken als sport opnemen op de Waterschapssportdag. Weer goud voor Rivierenland en de Waterjuffers!
    groet, Hella

    BeantwoordenVerwijderen