/> Je zal het maar hebben!: Op de cover!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 20 oktober 2010

Op de cover!

Afgelopen zaterdag was het dan zover. Ik ben bij circa 700 mensen met een plof op de deurmat beland ...... Van de zomer had ik toch geblogd dat ik op m'n bike door een paparazzi was gesnapt. Tussen de 212 geschoten foto's zaten dus ook een paar goeie. En een daarvan staat nu op de cover van een gerenommeerd blad, namelijk op de Bubbels ... wie kent 'm niet! Ook is de middenpagina geheel gewijd aan mij en m'n hobby: 'Op twee wielen door de bocht'. Handig kan je hem er zo als poster uit halen! Het is een leuk artikel geworden, lees zelf maar.

Lees hier het hele artikel!

De Bubbels is trouwens het personeelsblaadje van Waterschap Rivierenland. Er zullen vast collega's zijn die denken 'He, werkt die ook nog bij ons waterschap? Lang niet gezien!' of 'Was dat niet dat meisje van de vis?'. Maar tegen diegenen kan ik zeggen dat ze het nog even zonder mij moeten stellen, maar I'LL BE BACK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten