/> Je zal het maar hebben!: Leef in balans!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

maandag 11 oktober 2010

Leef in balans!

Om de tijd te doden en om er misschien nog iets van op te steken, ben ik maar eens in mijn neus in de boeken gedoken. Ben nu een boek met de inspirerende titel 'Leef in balans' aan het doorbladeren. Ook hierin staan weer verschillende wijze spreuken. De volgende zijn het waard om op mijn blog te plaatsen:

Leven is meer dan alsmaar sneller gaan!

There is nothing to do. Just be.
Do nothing. Be.
No climbing mountains and sitting in caves.
I do not even say 'be yourself'
Since you do not know yourself.
Just be.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten