/> Je zal het maar hebben!: Ik ga op reis .... en ik neem mee ...

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 8 september 2010

Ik ga op reis .... en ik neem mee ...

Morgen is het zover, dan start mijn observatieperiode bij Altrecht. Eind van de ochtend levert Mart me daar af. Mijn koffertje is gepakt. Nieuwsgierig naar wat er in zit?

Een tandenborstel, schone onderbroek, teenslippers (voor het vakantiegevoel), Teigetje (een schattig klein knuffeltje) en Miss Blub (de lipvis), mijn MP3-speler incl. Mindfulness-oefeningen en voor andere momenten Greenday, een kaart van de omgeving (je weet maar nooit, misschien hebben ze wel een handbike), een paar tijdschriften, braintrainer puzzelboekje (om scherp te blijven), 2 ballen (1 voor de voetbaltraining en 1 om mee te smijten), een leesboek (twijfel nog ... of de Alchemist of toch iets luchtigers?), kauwgum (om de stress weg te knagen),  mijn schetsboek met mijn nachtelijke tekeningen uit de Hoogstraat + viltstiften, zakdoekjes, dagboekje, twee telefoons en nog twee kadootje. Een Groote USB-artstick met daarop speciaal voor mij uitgezochte muziekjes passend bij alle stemmingen en een zakje met positieve energie voor onder mijn kussen.

Mochten jullie benieuwd zijn naar waar ik terecht kom, dan is hier meer info te vinden.

http://www.altrecht.nl/eCache/INT/52/973.html

http://www.altrecht.nl/Externebestanden/CSZ/Altrecht%20Psychosomatiek%20cltfolder%202009%20DEF.pdf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten