/> Je zal het maar hebben!: Klein en zielig Teigetje

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

zaterdag 18 september 2010

Klein en zielig Teigetje

Vorig weekend was ik even in de stad. Op de Culemborgse markt stond allemaal rommel uitgestald. Normaal loop ik daar altijd straal voorbij, we hebben immers rommel zat. Maar nu viel mijn oog op een paar boekjes van Pooh. Leuk om eens in te kijken, dus heb ik 4 Pooh boekjes gekocht. Eentje met citaten van Poeh en zijn vrienden. Al doorbladerend viel mijn oog op onderstaand citaat:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
‘Ik zou het naar vinden als hij Zielig zou blijven,’ zei Knorretje aarzelend.
‘Teigetjes blijven nooit Zielig,’ legde Konijn uit. ‘Ze komen er overheen met Verbazende Snelheid. Ik heb het voor de zekerheid aan Uil gevraagd en die zei dat het iets is waar ze altijd overheen komen. Maar als we Teigetje zich Klein en Zielig kunnen laten voelen voor zelfs maar vijf minuten, dan hebben we al een goede daad verricht.’
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Het huis in het Poeh-hoekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten