/> Je zal het maar hebben!: De stekker ligt eruit!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

maandag 6 september 2010

De stekker ligt eruit!


Vanmiddag nog een keer naar kantoor geweest. Netjes opgehaald en weer thuisgebracht door de Regiotaxi. Dit was het laatste werkbezoek voor mijn opname in Altrecht. Heb wat dingen afgerond en overgedragen. Voel me een beetje schuldig dat mijn collega's het werk nu weer moeten opknappen. Ook vind ik het moeilijk geen controle meer te hebben over wat er wordt geproduceerd. Maar ik moet nu echt voor mezelf gaan kiezen. Van af nu staat alles in het teken van beter(der) worden. Ik zal keihard moeten gaan werken aan mezelf en dat valt niet te combineren met werken. De laatste weken heb ik al gemerkt dat mijn hoofd zo vol zit dat werk daar niets meer bij past. Dit was eigenlijk voor het eerst in 2,5 jaar. Dus vanmiddag heb ik de stekker in Tiel eruit getrokken en probeer alles los te laten. Het kost nog wat moeite maar ben best trots op mezelf. De eerste stap is gezet!

"Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten