/> Je zal het maar hebben!: Afscheid

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 8 september 2010

Afscheid

PhotobucketVandaag stond in het teken van afscheid nemen. Afscheid van mijn 'normale' thuisleventje, laatste nachtje in mijn eigen bed en voorlopig even voor het laatst gefitnest. En natuurlijk was daar ook het afscheid van mijn handbike. Het was goed weer om er afscheid van te nemen :) De hele weg naar Utrecht had ik regen, maar gelukkig een goed regenpak. Na lunch met Knor en ziekenbezoek bij Scotty heb ik de fiets naar de Hoogstraat gebracht. De afspraak is dat ie daar de komende 4 weken blijft, hij wordt immers elke vrijdag daar gebruikt. De kilometerteller heb ik eraf gehaald, want het natuurlijk niet de bedoeling dat iemand anders mijn 1646,2 bij elkaar getrapte kilometers gaat verhogen. Als ze in Zeist handbiken een goede vorm vinden voor mij om in shape te blijven, dan haal ik hem direct weer op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten