/> Je zal het maar hebben!: Uit de bocht!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 25 augustus 2010

Uit de bocht!

Als ik me niet zo happy voel of gefrustreerd ben, ga ik vaak even lekker biken. Meestal gaat dat goed! Lekker over de dijk razen soms zelfs op 2 wielen door de bocht. Sinds vandaag weet ik ook dat de fiets op z'n kant door de bocht kan.
Vanochtend ging ik op weg naar het pontje om naar Utrecht te fietsen. Ok, ik geef toe, was niet helemaal relaxt en moest dus effe wat kwijt. Vlak voor de pont ga je de dijk af steil naar beneden. Dit ging vandaag lekker hard. Ik dacht nog: 'ik ga niet remmen, das zonde van de snelheid'. In de bocht onderaan de helling ging het mis. Vloog uit de bocht en lag op z'n kant. Geluk is dat je niet van hoog valt, maar je 'glijdt' wel lekker door over het asfalt. Heb best een flinke klap gemaakt, die ook veel bekijks trok. De schade viel gelukkig erg mee. Aan de fiets zie je niks en ikzelf heb een flinke schaafwond op m'n arm en een beetje blauw been. In de 'Pipo de Clown koffiewagen' heb ik wat alcohol en een pleister gekregen. Daarna met de volgende pont naar de overkant.

Niet alleen ik heb grenzen, maar mijn fiets dus ook!
En oefening baart kunst, dus krijg die bochten nog wel onder de knie =))

1 opmerking: