/> Je zal het maar hebben!: Paparazzi!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 19 augustus 2010

Paparazzi!

Vanmiddag op de fiets kwam ik op de dijk een paparazzi tegen. Ben er maar even voor gaan zitten. 212 foto's heeft ie geschoten. Dus binnenkort sta ik op de cover van de .....
Houd de bladen in de gaten!

3 opmerkingen:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=0-aAAH6Q-do&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 212 ?????
    Dan zit er ongetwijfeld een goeie tussen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben niet zo fotogeniek, dus vsndaar dat er zoveel fotos nodig waren. 212 keer lachen, valt trouwens ook niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen