/> Je zal het maar hebben!: Tuinteiger te huur!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

donderdag 22 juli 2010

Tuinteiger te huur!

Is je tuin zwaar verwaarloosd en ben jezelf moeilijk ter been, dan is er nu de oplossing! Laat Teigetje 15 minuten los in je tuin en de ergste wildgroei is verdwenen. Teigetje is gewend om alle obstakels die op d'r (levens?)pad komen uit de weg te ruimen. Zo ook in de tuin. Let wel, is geheel op eigen risico. Het gevaar bestaat namelijk dat Teigetje iets te enthousiast (of grenzeloos?) te werk gaat en er iets meer wordt geruimd dan oorspronkelijk de bedoeling was :))Maar dat groeit wel weer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten