/> Je zal het maar hebben!: Afscheid van de Hoogstraat

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 7 juli 2010

Afscheid van de Hoogstraat


Vandaag had ik een controle-afspraak met de revalidatie-arts in de Hoogstraat. Was een mooie dag dus ben er lekker op de bike heen gereden (48 km op de teller). Mijn Hoogstraat-dossier is vandaag gesloten! Niet omdat het heel goed gaat maar omdat ik nu elders onder behandeling ben.
'S middags lekker geluncht met Knorretje in Parkzicht. Op dat moment smaakte het broodje tonijn nog goed. Maar toen ik 's avonds kotsmisselijk :-& was en mijn maaginhoud via alle mogelijke wegen probeerde kwijt te raken, had ik er niet meer zo'n trek in. Weet niet of het de tonijn was, of zouden het de emoties zijn die eruit moesten of zouden ze dat bedoeld hebben met 'je moet het laten stromen'? :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten