/> Je zal het maar hebben!: Een echte Groot!

Over mij

Mijn foto
'Openheid leidt tot begrip' is mijn motto! Daarom deel ik ook hier de ervaringen gevoelens die ik heb als psychisch kwetsbaar persoon op weg naar herstel. Ik heb deze weg al voor een groot deel afgelegd, maar de reis is nog niet afgelopen.

woensdag 14 juli 2010

Een echte Groot!


Sinds een tijdje heb ik een stok. Weet je wel zo'n ding dat oma's gebruiken om steun te vinden bij het lopen. Je hebt ze in verschillende uitvoeringen. Ik heb een opvouwbare. Is handig, dan kan ie in je tas blijven zitten, zodat niemand 'm ziet :))
Ik ben op zoek geweest naar een beetje hip exemplaar. Maar de gebloemde stokken vielen niet echt in de smaak, dus nu heb ik een saaie zwarte (:| Het is een echte omastok; mijn beide oma's hebben ook precies dezelfde. Maar ik heb nu de oplossing gevonden om mijn loopmaatje iets op te fleuren *-:) Ik pimp 'm door er van alles op te tekenen, vooral visjes zijn favoriet.
Op dit moment is m'n stok gepimpt door een ware kunstenaar in spe. Een uniek exemplaar, zijn weinig mensen met een echte 'Groot-stok'. Wie weet wordt ie ooit nog eens veel geld waard? Onthoud deze naam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten